Eikä yhtään tunnu siltä! Mä olen varmaan tullut jotenkin vanhaksi kun joulu ei pahemmin jaksa liikuttaa. Ei ole ollut mitään joulustressiä ja kaikki aiheeseen liittyvä sinkoilu on ollut ihan minimissään. No, tänään sentään silitin lähikaupan edessä ihan elävää poroa. Se oli tosi söpö. Semmoinen lempeä ja rauhallinen. Jollen vanhana alakaan kasvattaa lampaita niin taidankin muuttaa Lappiin ja ruveta porotilalliseksi! Joulunvietosta nyt sen verran että menen isäukon luo tuonne muutaman kilometrin päähän. Syödään, jutellaan eikä tartte tehdä yhtään mitään. Miksi ihmeessä jouluun pitäisi sen suurempaa kiirettä liittyäkään, eikös ideana ole rauhoittua?

Joulun jälkeen alkaa sitten pitkään odotettu talviloma. Ja kyllä mä olen loman tarpeessakin. Hermot on olleet aika tiukalla viimeisen kuukauden aikana. Uutta työtähän olen tässä etsiskellyt ja itse asiassa kävin tänä aamuna työhaastattelussakin. Entinen työnantaja otti yhteyttä kuultuaan että etsin duunia (se siitä ettei kukaan tule kotiovelle töitä tarjoamaan). Koulutusta vastaavaa hommaa olisi tarjolla, mutta katsotaan nyt mitä firman johtokunta on asiasta mieltä.

Huomenna päästään töistä jo klo 12. Kivaa! :)